W związku z dynamicznym rozwojem działalności CZDiR poszukujemy nowych pracowników.
Zapraszamy do współpracy z gronem pracowników, dbających o zapewnienie najwyższej jakości w opiece nad pacjentami.
Aktualnie poszukujemy do współpracy:
Do zakresu obowiązków, będzie należało przede wszystkim:
- Opracowanie, wdrożenie i nadzorowanie dokumentacji i procedur zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością (ISO 9001 i 14001 pełne normy) w tym odpowiedzialność za projektowanie i funkcjonowanie Systemu Zarządzania Jakością;
- Opracowanie, wdrożenie i nadzorowanie dokumentacji i procedur w zakresie akredytacji CMJ;
- Opracowanie planów poprawy jakości, w tym jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta w Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu sp. z o.o.;
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych i testów zgodności dotyczących wymagań jakościowych z przyjętymi normami i polityką jakości;
- Przygotowywanie wszelkich analiz i badań związanych z funkcjonowaniem systemu zarządzania jakością;
- Współpraca z Zarządem, Kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie realizacji polityki jakości w obszarze menadżerskim;
- Kierowanie działaniami na rzecz poprawy jakości w zakresie spełniania standardów zgodnie
z wymogami Akredytacji Ministerstwa Zdrowia w oparciu o przepisy prawa i procedury CMJ, - Koordynowanie i ustalanie celów jakości i środowiskowych, opracowanie i uaktualnianie planu zarządzania jakością, inicjowanie i wnioskowanie do Prezesa Zarządu o wprowadzenie zmian systemowych i organizacyjnych;
- Przyjmowanie skarg i pytań pacjentów oraz udzielanie na nie odpowiedzi;
- Podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach naruszenia praw pacjenta;
- Organizacja i nadzór nad badaniami satysfakcji pacjentów;
- Organizowanie pracy Zespołów Audytorów Wewnętrznych oraz udział w pracach zespołów problemowych;
- Prowadzenie cotygodniowych spotkań z personelem w zakresie omawiania funkcjonowania systemu zarządzania jakością;
- Inne zadania, wynikające z realizacji procesów związanych z zarządzaniem systemem jakości lub zlecone przez przełożonego.
Oczekujemy:
- doświadczenia w obszarze zadań, w tym w zakresie realizacji polityki jakości w szpitalach – standardów akredytacyjnych CMJ, ISO: 9001, 14001 - 3 lata,
- udokumentowane kwalifikacje potwierdzające umiejętności Pełnomocnika ISO (certyfikat, studia podyplomowe itp.)
- wykształcenia wyższego,
- bardzo dobrej znajomości wymogów prawnych z zakresu zadań,
- znajomości narzędzi i metod zarządzania jakością,
- samodzielności w działaniu i doskonałej organizacji pracy,
- doświadczenia w jednostkach związanych z ochroną zdrowia.
Oferujemy:
- pracę w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju,
- wysokość wynagrodzenia ustaloną w oparciu o posiadaną wiedzę i doświadczenie,
- pomoc i wsparcie współpracowników.
Dokumenty aplikacyjne (podanie, CV, prawo wykonywania zawodu, dyplom, kwalifikacje) prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres e-mail:
Forma zatrudnienia: umowa kontraktowa
Miejsce świadczenia usług: Oddział Pediatrii Klinicznej
Dokumenty aplikacyjne (podanie, CV, prawo wykonywania zawodu, dyplom, kwalifikacje) prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres e-mail:
Wszelkie informacje udzielane są przez Zastępcę Kierownika Oddziału Pediatrycznego dr Jana Siwiec od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 14:00 pod nr telefonu 32 720-77-00 wew. 187
Do Oddziału Małoinwazyjnej Chirurgii i Traumatologii Wieku Rozwojowego
Forma zatrudnienia: umowa kontraktowa.
Dokumenty aplikacyjne (CV, podanie, dyplom, prawo wykonywania zawodu, kwalifikacje) prosimy przesyłać droga elektroniczną na adres e-mail:
Szczegółowe informacje udzielane są również przez Panią dr n. med. Agatę Biedulską
od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 13:30 pod numerem telefonu:
32 720-77-00 wew. 3203 .
Do nowopowstającego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego dla dzieci
Forma zatrudnienia: umowa kontraktowa.
Dokumenty aplikacyjne (CV, podanie, dyplom, prawo wykonywania zawodu, kwalifikacje) prosimy przesyłać droga elektroniczną na adres e-mail:
Szczegółowe informacje udzielane są również przez Panią dr n. med. Agatę Biedulską
od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 13:30 pod numerem telefonu: 32 720-77-00 wew. 3203.
Do nowopowstającego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego dla dzieci
Forma zatrudnienia: umowa kontraktowa.
Dokumenty aplikacyjne (CV, podanie, dyplom, prawo wykonywania zawodu, kwalifikacje) prosimy przesyłać droga elektroniczną na adres e-mail:
Szczegółowe informacje udzielane są również przez Panią dr n. med. Agatę Biedulską
Możliwość dogodnej formy współpracy.
Do zakresu obowiązków, będzie należało przede wszystkim:
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- Kreowanie Polityki Bezpieczeństwa Informacji oraz Polityki Ochrony Danych Osobowych
i innych dokumentów regulacyjnych, w tym praktyczne wdrażanie zagadnień związanych
z danymi osobowymi w spółce, - Przygotowanie niezbędnych procedur i instrukcji,
- Dokonywanie oceny ryzyka,
- Prowadzenie rejestrów wynikających z PBI, w tym: rejestru upoważnień, wniosków dostępu, rejestru incydentów oraz rejestrów PODO: czynności przetwarzania, kategorii czynności przetwarzania itd.,
- Definiowanie wymagań, standardów, wytycznych i zaleceń w zakresie ochrony danych osobowych oraz monitorowanie ich wykonania ,
- Prowadzenie działań zwiększających świadomość pracowników spółki w zakresie danych osobowych, w tym prowadzenie szkoleń dla pracowników ,
- Prowadzenie audytów dot. ochrony danych osobowych oraz opracowywanie raportów poaudytowych,
- Bieżąca współpraca z działami wewnętrznymi w spółce w zakresie ochrony danych osobowych,
- Badanie incydentów bezpieczeństwa, opracowywanie raportów z tych incydentów, oraz prowadzenie w tym zakresie niezbędnej dokumentacji,
- Współpraca z organem nadzorczym z zakresu ochrony danych osobowych
- Realizacja innych działań merytorycznych wynikających z obowiązków Inspektora Ochrony Danych, o których mowa w Rozporządzeniu o ochronie danych osobowych (RODO).
Oczekujemy:
- doświadczenia w zakresie bezpieczeństwa informacji oraz pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych - min. 2 lata,
- wykształcenia wyższego,
- bardzo dobrej znajomości przepisów o Ochronie Danych Osobowych,
- samodzielności w działaniu i doskonałej organizacji pracy,
- mile widziane doświadczenie w jednostkach związanych z ochroną zdrowia.
Oferujemy:
- pracę w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość rozwoju,
- wysokość wynagrodzenia ustaloną w oparciu o posiadaną wiedzę i doświadczenie,
- pomoc i wsparcie współpracowników.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- CV wraz z dopiskiem klauzuli (na dole strony)
Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres mailowy:
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Miejsce świadczenia usług – Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia w intensywnie rozwijającej się placówce oraz otwartą i przyjazną atmosferę w pracy.
Dokumenty aplikacyjne (CV, podanie, dyplom, prawo wykonywania zawodu, kwalifikacje) prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres e-mail:
Forma zatrudnienia: umowa kontraktowa
Miejsce świadczenia usług – Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia w intensywnie rozwijającej się placówce oraz otwartą i przyjazną atmosferę w pracy. Dokumenty aplikacyjne (CV, podanie, dyplom, prawo wykonywania zawodu, kwalifikacje) prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres e-mail:
Wszelkie informacje udzielane są przez Kierownika Oddziału Rehabilitacji dr n. med. Ilonę Kwiecień-Czerwieniec od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 13:00 pod nr telefonu 32 720-77-00 wew. 108.
Forma zatrudnienia: umowa kontraktowa
Miejsce świadczenia usług: Poradnia Kardiologiczna dla Dzieci
Dokumenty aplikacyjne (podanie, CV, prawo wykonywania zawodu, dyplom, kwalifikacje) prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres e-mail:
Szczegółowych informacji udzielamy również pod numerem telefonu: 32 720 77 62
Zapraszamy do współpracy Lekarza posiadającego specjalizację z zakresu pediatrii
Forma zatrudnienia: umowa kontraktowa
Miejsce świadczenia usług: Oddział Niemowlęcy i Patologii Noworodka
Oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się placówce.
Dokumenty aplikacyjne (podanie, CV, prawo wykonywania zawodu, dyplom, kwalifikacje) prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres e-mail:
Wszelkie informacje udzielane są przez Zastępcę Kierownika Oddziału Niemowlęcego
i Patologii Noworodka: dr Magdalenę Kopydłowską – Pastuszyńską pod nr telefonu +48 605 761 115
Miejsce świadczenia usług:
Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o., ul. Gabrieli Zapolskiej 3
Wymagania:
- wykształcenie medyczne - chirurg dziecięcy
- doświadczenie w zawodzie lekarza,
Oferujemy:
- świadczenie usług medycznych w Oddziale Małoinwazyjnej Chirurgii i Traumatologii Wieku Rozwojowego dla Dzieci,
- udział w szkoleniach, kursach, konferencjach naukowych w kraju i za granicą,
- przeprowadzanie zabiegów w zakresie chirurgii dziecięcej klasycznej oraz chirurgii małoinwazyjnej (laparoskopia, artroskopia, zabiegi kostne, gastroskopia)
- atrakcyjne warunki finansowe.
Zainteresowanym gwarantujemy bardzo dobre warunki współpracy i rozwoju zawodowego w nowoczesnym i prężnie rozwijającym się ośrodku, posiadającym ugruntowaną pozycję
w regionie.
Wszelkie informacje udziela Kierownik Oddziału Małoinwazyjnej Chirurgii i Traumatologii Wieku Rozwojowego dla Dzieci
dr n.med. Jacek Ciekalski, nr telefonu +48 601 466 764
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie dokumentów aplikacyjnych z zamieszczeniem klauzuli o ochronie danych osobowych na adres email:
Pediatrii, Gastroenterologii Dziecięcej, Chirurgii Dziecięcej, Neurologii Dziecięcej
Miejsce świadczenia usług:
Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o., ul. Gabrieli Zapolskiej 3
Wymagania:
- wykształcenie medyczne – specjalista: pediatra, chirurg dziecięcy, gastroenterolog dziecięcy, neurolog dziecięcy
Oferujemy:
- świadczenie usług medycznych w oddziałach szpitalnych i poradniach,
- udział w szkoleniach, kursach, konferencjach naukowych w kraju i za granicą,
- dyżury medyczne,
- atrakcyjne warunki finansowe.
Zainteresowanym gwarantujemy bardzo dobre warunki współpracy i rozwoju zawodowego w nowoczesnej i prężnie rozwijającej się placówce, posiadającej ugruntowaną pozycję w regionie.
Wszelkie informacje udzielane są przez Dział Kadr pod nr telefonu 32 720 77 62 lub 63
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie dokumentów aplikacyjnych z zamieszczeniem klauzuli o ochronie danych osobowych na adres email:
Oddział Małoinwazyjnej Chirurgii i Traumatologii Wieku Rozwojowego,
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, lub umowa kontraktowa
Dokumenty aplikacyjne (podanie, CV, kwalifikacje, prawo wykonywania zawodu, dyplom) prosimy przesyłać droga elektroniczną na adres e-mail:
Szczegółowe informacje pod numerem telefonu: 32 720 77 62
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Dział Kadr
Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
ul. Gabrieli Zapolskiej 3
41-218 Sosnowiec
tel. 32 320 77 62
e-mail: